De eerste indruk is belangrijk en bepalend in de beleving die een bezoeker of medewerker bij uw organisatie heeft ... 

Een receptioniste speelt een belangrijke rol in het verzorgen van een warme ontvangst en een aangenaam verblijf. Onze receptionistes worden getraind om uw bezoekers op een persoonlijke, betrokken en professionele manier te verwelkomen. Ze zijn zich bewust van het effect van een glimlach of het serveren van een kopje koffie als de wachttijd wat langer duurt...

En omdat iedere organisatie anders is, bieden wij 2 varianten voor het uitbesteden van uw receptiediensten. U heeft keuze uit "outsourced reception services" of  "under management receptiediensten".

Outsourced reception services is het volledig uitbesteden van uw receptiedienst waarbij wij u volledig ontzorgen in de bezetting van uw receptiedienst of waarbij uw medewerkers volledig worden overgenomen en na een uitgebreide arbeidsvoorwaardenscan in dienst treden bij

Arion Facility Services.

Under management reception services is het uitbesteden van de aansturing van uw receptiediensten door Arion Facility Services maar u behoudt uw eigen receptionistes/telefonistes bij u in dienst. 

Onze receptionistes beheren alle (mondelinge of online gemaakte) afspraken met i-Agenda.

i-Agenda is een centrale agenda die steeds up-to-date is. Een vergaderruimte boeken of evenementen inplannen gebeurt op een heldere en gebruiksvriendelijke manier en dubbele of verloren boekingen maken geen kans meer...

EXCELLENCE & EXPERIENCE


SELECTIE


In onze werving en selectie besteden wij zeer veel aandacht aan de persoon achter het curriculum vitae.

Enthousiasme, genieten van het persoonlijke contact met bezoekers, oprechte betrokkenheid en zorgzaamheid zijn essentiële eigenschappen voor een receptioniste van Arion Facility Services.

GASTBELEVING


Iedere gast die op bezoek komt vormt voor zichzelf een beleving van wat hij of zij ziet, voelt, ruikt en proeft. Het is dan ook van belang dat deze beleving zo positief mogelijk is.

Arion Facility Services is zich hiervan bewust en zet zich samen met de receptionisten actief in om de elementen waar wij een invloed op kunnen hebben positief te ontwikkelen.

BEDRIJFSKLEDING


Onze receptionisten gaan gekleed in bedrijfskleding met een zeer representatieve en professionele uitstraling. Goed passende en representatieve bedrijfskleding draagt tevens bij aan een gevoel van waardering en trots bij onze mensen.