Vertrouwen

Uw eerste indruk en kennismaking met onze onderneming is van zeer groot belang. U wilt immers een partner in schoonmaak en facilitaire diensten die in alle discretie continuïteit zal bieden in de dienstverlening.

Vertrouwen en eerlijkheid van offertefase tot implementatie van onze diensten zijn belangrijke fundamenten voor een duurzame relatie. We willen daarom dat u met een goed gevoel klant wordt en zorgen ervoor dat u graag klant blijft!



Zeker weten

Wanneer u aangeeft belangstelling te hebben in onze dienstverlening, brengen wij een bezoek aan uw gebouwen voor de inventarisatie van de omstandigheden. 

Het hele gebouw wordt hierbij bekeken ...de oppervlakte uiteraard maar ook de ruimteverdeling, afwerking en inventaris. Uw wensen worden netjes genoteerd in voorbereiding op een op maat uitgewerkt offertedossier.



Maatwerk

De oppervlakte- en inventarisatiegegevens van uw gebouwen worden verwerkt in een uniek calculatieprogramma. Samen met u wordt bepaald welk schoonmaak-programma, welke schoonmaakfrequenties en welk schoonmaakresultaat gewenst is. Deze gegevens worden gekoppeld aan een op maat gesneden werkprogramma.



Personeel

Arion Facility Services besteedt veel aandacht aan de selectie en opleiding van haar personeel. U wilt uiteraard betrouwbare medewerk(st)ers toelaten tot uw gebouwen. Mensen met een vriendelijke en positieve uitstraling die professioneel werk afleveren. Wij zorgen voor een degelijke opleiding en begeleiding van ons menselijk kapitaal binnen een modern en innoverend schoonmaaksysteem. Korte communicatielijnen zorgen tevens voor een behaaglijk gevoel tussen onze organisatie, onze medewerkers en onze klanten. 



Materialen en middelen

Veel mensen hebben tegenwoordig last van de luchtwegen en zijn extra gevoelig voor bepaalde prikkels. Niet alleen stof maar ook sterk geurende schoonmaak-middelen zijn verborgen boosdoeners. Daarom gebruikt Arion Facility Services enkel schoonmaakproducten die mensen met astma en het milieu zo min mogelijk belasten.



Heldere communicatie

Naast het verzorgen van een propere werk- en leefomgeving vinden wij de communicatie en de rapportage over de uit te voeren werkzaamheden erg belangrijk. Wij zorgen dan ook voor een modern communicatiesysteem met onze klanten in de vorm van een digitaal logboekKorte communicatielijnen, een vaste contactpersoon en heldere managementrapportages dragen bij tot een goede communicatiestructuur.